Find linket til et online program, der viser hvor mange penge du kan spare på dine Google Ads nederst i indlægget.

Du er allerede klar til at bruge penge på Google Ads og søger en, der kan hjælpe dig med at komme godt frem i søgeresultaterne. Du er landet et rigtig godt sted, men inden vi indgår en aftale er det en god ide at vide hvor mange penge du kan spare på Google Ads.

Det er ganske fint og det giver god mening at bruge Google Ads, hvis du vil have kunder nu og her. Men har du tænkt på den langsigtede strategi?
Der er stor værdi gemt i de rette og fremragende annoncer, som konverterer kliks til kunder. Men annoncekrone-omkostningerne til Google Ads bliver større og større for hvert år der går. Og dertil skal også lægges betaling for det stykke arbejde der udføres med din annoncekonto.

Så hvad med at supplere dine Google Ads med noget, der ikke koster penge pr klik eller visning?

Søgeordsoptimering er den perfekte løsning at investere i når du har en plan om at komme højt op i søgeresultaterne, men ikke vil betale ubegrænsede kroner til annoncering for dette.

Og det supplerer hinanden rigtig godt med søgeordsoptimering og Google Ads.

Sådan gør du så du både får mest ud af dine Google Ads og din SEO:

    • Driv trafik ind på din side med nogle annoncer
    • Sørg for at have en landingsside, som er interessant, så de besøgende bliver hængende
    • Optimer din landingsside med de rette søgeord

Når Google opdager at der er mange besøgende på en bestemt landingsside, så prioriteres denne side. Hvis der samtidig er nogle meget relevante søgeord på siden, så vil disse søgeord også ranke højere.

Og omvendt: Hvis der er relevante søgeord på siden i forhold til sidens indhold, som trækker trafik ind til den og de besøgende bliver hængende længe nok, så vil Google prioritere siden.

Men hvordan sparer jeg så penge på mine Google Ads, hvis de stadig skal supplere?

Billederne nedenfor viser eksempler på kunders besparelser på Google Ads ved hjælp af en SEO strategi.

Morningscore - Hvor meget sparer du på Google Ads
Morningscore - Hvor meget sparer du på Google Ads

Hvad koster SEO og hvad kan du spare?

Tja i stedet for at Google Ads skal æde hele dit marketingsbudget, så kan du fordele det på både Google Ads og søgeordsoptimering (SEO)

Det er nemmere at svare på hvor meget du kan spare end hvor meget det koster.

For alt efter hvor hurtigt du vil have resultater koster det selvfølgelig derefter.

Men hvis du vil spare meget, så gælder det også om at investere en del i din søgeordsoptimering.

Jeg bruger et online SEO værktøj, som viser dig hvor meget du sparer ved at have søgeordsoptimeret din hjemmeside. Det er Morningscore, som viser hvor meget klikpriserne på de enkelte søgeord er. Hvis du så optimerer dit indhold efter disse ord, og du får en masse organisk trafik, så vil du opdage hvor mange penge du sparer på dine Google Ads i forhold til den trafik du ikke betaler for.

Vil du afprøve Morningscore og se hvor meget du sparer, så sign up via linket. Du får 14 dages gratis prøve og mindst 20% rabat på den årlige investering i værktøjet.

Du kan også lade mig stå for det. Så får du følgende:

    • Månedlig oversigt over relevante søgeord du skal skrive indhold om for at få en højere placering på Google
    • Overvågning af dine konkurrenters søgeord, så vi kan slå dem på deres egne søgeord eller se hvis de overhaler os og slå tilbage
    • Løbende vedligehold af den tekniske SEO på det nye indhold du skriver
    • Professionel tekstforfatning

Hvis du ikke selv har lyst til at skrive teksterne eller du ikke kan finde på hvad der skal skrives om, så skriver vi dem gerne for dig. Jeg har et hold af dygtige tekstforfattere, som har mange års erfaring med at skrive gode tekster.

Skriv til mig og få prisen her. Og husk at du kan se hvor mange penge du sparer.

Morningscore - Hvor meget sparer du på Google Ads
Morningscore - Hvor meget sparer du på Google Ads - Organisk trafik stigning