Tips og Tricks Bloggen
Kom forbi engang imellem og se hvad vi finder på af gode ideer du kan bruge for at få flere kunder i butikken!
Programmatic SEO – en SEO konsulents bekendelse
Mit liv som SEO mand ændrede sig den dag ChatGPT blev født, voksede op og blev mor til Programmatic SEO. Tilbage i 2010’erne gik min bror og jeg og...
SEO opdatering er en engangsopgave
“SEO er bare noget, man opdaterer én gang.” Nej. Det er det ikke. Den påstand møder jeg efterhånden oftere og oftere. Men der er selvfølgelig meget...
Bedste linkbuilding strategi – Indgående guide til effektiv linkbuilding
Hvad er linkbuilding og hvordan får man de bedste resultater? Efterhånden som internettet voksede, og millioner af hjemmesider konkurrerede om...
Sådan skriver du effektive Google Ads-tekster på flere sprog
Når det kommer til online marketing, er Google Ads en af de mest effektive måder at nå din målgruppe på. Men at skrive tekster til Google Ads kan...
Hvad er et topic cluster?
Hvad er Topic Clusters og hvorfor er de vigtige for SEO? SEO, eller søgemaskineoptimering, er en kompleks disciplin, der konstant udvikler sig. En...
Guide til ankertekster
Guide til optimal brug af ankertekster i SEO Ankertekster - den lille detalje, der kan gøre en stor forskel i din SEO-strategi. I denne guide vil vi...
Hvad er et digitalt bureau?
Hvad er et digitalt bureau? I den moderne verden af forretningsfremme og marketing er digital tilstedeværelse afgørende. For mange virksomheder er...
Yandex-leaks – SEO verdenens Wikileaks
Frygten for SEO opdateringer er overrated Hver gang virksomheden Alphabet Inc. løfter et øjenbryn for at forbedre søgefunktionaliteten på deres...
Kære bolle-trængende besøgende…
Boller eller SEO? - Her er opskriften Jeg har bemærket, at der er en del af jer, som er sultne efter boller frem for marketing. Mange af jer har...
Værdianalyse af medier og markedsføringsplatforme
Find din marketingstrategi Hvis du er i tvivl om hvilken markedsføringsstrategi du skal bruge og hvilke markedsføringsplatforme eller sociale medier...
Sådan rammer du din målgruppe
Egentlig burde overskriften være: “Rammer du din målgruppe? For hvis ikke du gør, så læs med her.” Du skriver masser af indhold og deler det på alle...
Beregn hvor mange penge du kan spare på Google Ads
Find linket til et online program, der viser hvor mange penge du kan spare på dine Google Ads nederst i indlægget. Du er allerede klar til at bruge...